Monday, October 10, 2016

Forex wins versneller natuurlik

Vir die grootste deel van die jaar, Ive been rustig hard aan die werk op 'n splinternuwe forex natuurlik dis anders as enigiets wat youve ooit gesien nie. Die doel is om te gaan sit te eniger tyd gedurende die dag, ongeveer 20 minute, haal 'n paar vinnige kontant, en gaan dan terug na doen wat jy regtig lief is. Sy so eenvoudig nie, en ek kan nie wag om dit te wys aan jou. As youd graag in kennis gestel word wanneer sy gereed is, gaan net jou naam en e-pos primêre hieronder en klik, quotAdd my na die Listquot. Jy sal wees onder die eerste om te weet wanneer sy gereed is. Goeie Trading, Bill Poulos Kopiereg kopieer 2016 Winste Run, Inc. Forex Wins Accelerator Review Update: Hierdie kursus is tans gesluit, maar is te danke aan heropen op Dinsdag 24 Maart. Om in kennis gestel van sy re-release en eis 'n gratis 4 pak forex tegnieke op die skakel hieronder. Klik hier om te registreer vir 4 vrye handel boeke vandag Hierdie kursus is een van die mees omvattende Forex opleiding tutoriale rond. Wanneer jy koop wat jy sal 7 CD-ROMs gepak met inligting aanbiedings en video's ontvang. Daarbenewens kom elke kursus met 'n gids van opvoedkundige en pret om te leer inligting. Opsomming van funksies: 7 x CD ROM 4 x kragtige handel strategieë 1 x spiraal gebind gids met 'n 160 bladsy handleiding 'n vinnige begin gids en 'n run-down op die Forex mark Online lede gebied en konstante ondersteuning Klik hier om meer oor hoe uitvind Forex Wins Accelerator kan jou toekoms bemagtig Hoewel dit geensins die goedkoopste Forex kursusse rond, is dit seker een van die beste. Ek is absoluut weggewaai nie net deur die hoeveelheid inligting, maar ook die gehalte daarvan. Dit is 'n kursus wat werklik kan help om jou dagtaak te hou. As jy op soek is na 'n fantastiese interaktiewe kursus en jy bereid is om 'n goeie belegging in jou toekoms is dan kyk nie verder as Forex Wins Accelerator. Module 1: Agtergrond amp Oorsig bekend te stel aan die gang en gee jou 'n oorsig van forex en wat jy oor om te leer is, is hierdie module vergemaklik jy in die kursus. Module 2: Instant Pips Metode Gereed om jou eerste winsgewende handel strategie te leer Hierdie module sal verduidelik in detail die metode bekend as Instant Pips en kry wat jy maak 'n vinnige, volhoubare wins uit die staanspoor. Module 3: Pip Maximizer 1 Metode Deel van die vleis van jou nuwe handel styl, die pit optimaliseerder metode 1 help jy maak die meeste van jou handel geleenthede te maak vir 'n maksimum wins te maak. Module 4: Pip Maximizer 2 Metode Die opvolg tot module 3, hierdie module gaan in meer detail en gee jou 'n tweede kragtige pit optimaliseerder metode om jou te help, selfs meer konsekwent, hoë-winsgewende opbrengste te behaal. Module 5: Pip Terugskrywing Metode Die perfekte kompliment vir die pit maxymizer metode, sal jy nou leer hoe om 'n mark beweging in jou guns draai. Jy kan gou vergeet wat 'n verlies van handel eintlik is Module 6: Bring dit alles saam om te verseker dat jy volle alles verstaan ​​het en is heeltemal seker hoe om jou lewe met forex verbeter. hierdie module 'n opsomming van alles wat jy geleer het. Bonus Module: Trading amp Forex Basics Dit is waar jy moet begin as jy nuut is tot handel forex is. Gee jou 'n volledige oorsig van hoe handel werk sal jy die opstel van die meeste uit Forex Wins Accelerator en jou toekoms handel wedervaringe kry. Al die 3 handel metodes wat geleer word op Forex Wins Accelerator is bewys as doeltreffende, winsgewende strategieë. Hulle manier die tutoriale gelewer maak hierdie kursus 'n moet-hê vir jou as jy werklik wil Forex suksesvol handel te dryf. Update: Hierdie kursus is tans gesluit, maar is te danke aan heropen op Dinsdag 24 Maart. Om in kennis gestel van sy re-release en eis 'n gratis 4 pak forex tegnieke op die skakel hieronder. Klik hier om te registreer vir 4 vrye handel boeke vandag as gevolg van die prys van hierdie kursus sal moet iets spesiaals te oorweeg om te koop wees. Gelukkig, dit is 'n spesiale. 'N opvallende verskeidenheid van leermateriaal van die CD-ROM's en harde kopie handleiding tot die aanlyn-lede gebied laat jou twyfel hoe om winsgewend handel te doen. Hierdie kragtige inhoud is gebaseer op 4 gesonde handel metodes wat keer op keer te lewer. Forex is nie 'n te kry vinnige ryk skema, maar dit is die naaste wat jy sal vind. Wanneer dit korrek gebruik word hierdie kursus kan jou lewe te transformeer in 'n rekordtyd. Dit raak 'n groot thumbs up van my en ek raai dit aan jou as jy op soek is na 'n lewe van handel Forex te maak. en 'n vinnige. Klik hier om te koop Forex Wins Accelerator vandag en begin die verkryging van jou lang termyn futureMarch 24, 2009 Forex Wins Accelerator Review Forex Wins Accelerator is 'n omvattende forex kursus van veteraan handelaar Bill Poulos dat 4 aparte handel stelsels wat jy kan gebruik om die forex handel bevat markte. Hierdie stelsels handel die daaglikse kaarte en is ideaal vir enigeen wat doesn039t wil om te sit in die voorkant van die rekenaar die hele dag, want hulle baie maklik toegepas kan word aan die einde van elke verhandelingsdag. Soos ek sê aan die einde van elke dag (wanneer die daaglikse bar of kers is voltooi) jy net gaan sit en analiseer die groot munt pare om 'n hoë waarskynlikheid set-ups wat die kriteria van wat ook al handel stelsel (s) voldoen jy wil identifiseer gebruik. Hierdie hele proses sal nie langer as 20 minute. Die 4-stelsels in die Forex Wins Accelerator natuurlik is deeglik getoets oor 'n aantal jare en oor die algemeen teiken winste van tussen 40 pitte en 500 pitte (of meer) per handel. Die volledige lys van stelsels is soos volg: Instant Pips - Die metode gebruik stywe stop verlies en kyk vir winste van tussen 40 en 100 punte met ambagte algemeen blywende tussen 1 en 2 dae. Pip Maximizer 1 - Dit is 'n lang termyn handel strategie omdat ambagte algemeen sal vir tussen 1 en 3 weke, maar die wins teikens is veel groter en is dikwels in die omgewing van 300-500 punte. Pip Maximizer 2 - Dit is soortgelyk aan die strategie bo, behalwe dat hierdie metode gebruik 'n heel ander inskrywing strategie. Beide metodes handel in die rigting van die langtermyn-tendens, maar die twee verskillende ingangspunte verhoog die kanse van jou vang die baie groot prysbewegings. Pip Terugskrywing - Hierdie een gebruik mark divergensie (wat een van die mees betroubare handel patrone in my ervaring) om te kyk vir tendens terugskrywings. Wins teikens vir hierdie metode is oor die algemeen tussen 100 en 300 punte. Soos jy kan sien die eerste drie Forex Wins Accelerator stelsels handel met die tendens en die laaste een lyk vir tendens terugskrywings. beteken dan wat altyd daar baie geleenthede om jou gunsteling munt pare gebruik van hierdie stelsels handel sal wees. Die stelsels self is maklik om te gebruik en word volledig in die verskillende CDROM video's wat ingesluit word as deel van die Forex Wins Accelerator natuurlik. Sowel as hierdie video's is daar ook 'n 160-bladsy gedruk handleiding (en ander gedrukte materiaal) verduidelik die verskillende sisteme, sodat jy geen probleme te verstaan ​​die verskillende handel strategieë behoort te hê. As jy nog nie 'n probleem of jy wil om enige vrae te vra, dan kan jy ook 'n hele jaar van onbeperkte ondersteuning vanaf die datum waarop jy die kursus aan te koop. Daarbenewens kry jy ook leeftyd toegang tot die lidmaatskap site wat handel gidse, video's en webinars, sowel as 30 dae toegang tot die pitte Feeder diens wat jy die beste daaglikse set-ups vir elke spesifieke stelsel gee om te red wat jy hoef te doen sluit dit self. Die Forex Wins Accelerator self is natuurlik nie goedkoop op enige manier, maar Bill Poulos039 produkte is altyd van die hoogste gehalte. Om die waarheid te weet dat ek twee van my blog lesers wat die Forex Wins Accelerator natuurlik laaste keer is dit gegaan oor die verkoop gekoop en hulle is albei steeds die gebruik van hierdie metodes op 'n daaglikse basis en het baie tevrede met die verloop algehele gewees. In elk geval as jy wil meer inligting oor die Forex Wins Accelerator natuurlik en soek 'n paar van die video getuigskrifte van handelaars wat die produk gekoop het, kan jy dit doen deur hier te klik. Laat 'n boodskap outomatiese forex seine: Gratis outomatiese handel diens wat jou toelaat om die seine handel van meer as 100,000 verskillende sein verskaffers. Sodra youve jou verskaffers gekies, die seine word dan outomaties in jou rekening uitgevoer word. Gratis demo rekeninge is beskikbaar vir die toets doeleindes. Hierdie diens bied lewende handel seine op die daaglikse, weeklikse en maandelikse tydraamwerke van meer as 320,000 simbole, insluitend al die forex pare asook aandele, indekse, geldeenhede en kommoditeite. 'N gratis 2 weke proef is nou beskikbaar vir 'n beperkte tyd. Recent Posts Argiewe Disclaimer Die inligting op hierdie webwerf moet gebruik word vir opvoedkundige doeleindes alleenlik en nie finansiële advies uitmaak. Forex dra 'n aansienlike risiko en mag nie geskik wees vir almal. As die gebruik van hefboom, kan jy meer as jou aanvanklike deposito verloor. Verdienste Openbaarmaking Die skrywer van hierdie webwerf mag 'n vennoot verhouding met sekere maatskappye, en kan 'n kommissie ontvang vir 'n skakel na sekere produkte wat daarna lei tot 'n sale. URGENT: Net 'n handjievol van kolle bly vir die handves vrylating van my stap-vir - step, volledige Forex Wins Accelerator huis studie kursus. Is jy uiteindelik gereed om te draai jou rug op die lang ure van zombie-agtige quotChart Gazingquot en uiteindelik 'n onafhanklike Forex handelaar in net 20 minute per dag KENNISGEWING: Uiters beperkte hoeveelhede van die Forex Wins Accelerator word geproduseer. (Aandag quotPriority Pip Pullersquot: As jy reeds weet wat jy wil om aan te sluit my handves klas en jy nie wil om risiko verloor, kliek hier om voort NOU spring en aan te sluit.) Van: Bill Poulos, winste Begin Datum: Woensdag, Oktober 12, 2016, 19:47 Wixom, MI Welkom by die Forex Wins Accelerator webblad. Vandag kan die keerpunt in jou lewe youve gewag word. dit is, as jy bereid is om te doen wat dit neem om te kom waar jy wil gaan. Na alles, as jy 'n besoek hierdie webblad vandag, sou my raaiskoot is dat daar iets ontbreek in jou lewe. Wil jy meer tyd met jou gesin deurbring Is jy op soek na 'n ander bron van inkomste wat kan help om jou werk (quotjust oor brokequot) verlaat Miskien wil jy 'n quotportablequot besigheid wat jy kan hardloop van enige plek in die wêreld in minder as begin 20 minute per dag met geen werknemers, geen kantoor, en nie 'n baas om te antwoord op. Indien enige van daardie klanke interessante, dan hou lees, want ek het 'n paar goeie nuus vir jou. Dit maak nie saak as jy 'n volledige beginner of 'n gesoute pro in die Forex markte en, dit nie die geval selfs saak of jy tans 'n forex metode. Ongeag van jou persoonlike agtergrond en ervaring vlak met Forex. die inligting Im gaan aan jou openbaar in hierdie brief het die potensiaal om 'n groot impak op jou lewe in baie opsigte te maak. In die besonder, het jy die kans om 'n permanente quotlife shiftquot maak van dié van afhanklikheid. een van 'n volledige onafhanklikheid. Dit word moontlik wanneer jy begin om veranderinge wat jou kennis te verhoog maak en sit die kans in jou guns tel. Maar voordat ek begin, wil ek dit net sê: Ek glo dat as jy 'n toegewyde en ernstige individuele, jou lewe en jou handel resultate kan vir ewig verander nadat jy hierdie brief lees. en jy sal nooit weer na handel Forex weer op dieselfde manier. En wanneer jy besef die krag en leeftyd waarde van 'n onafhanklike handelaar in die markte, sal jy nooit die behoefte om weer 'n ander sogenaamde kenner te luister voel, want jy sal bemagtig word om al die besluite te neem. Hou lees om uit te vind waarom Im die maak van hierdie dapper state, en waarom ek dink jy sal met my saamstem. Die 4 quotGolden Rulesquot dat die meeste Handelaars sal nooit Hier gaan ek baie openhartige met jou te wees op die oomblik, en ek waag myself vervreem van die meeste van die ander Forex opvoeders daar buite. Maar ek moes 'n besluit te neem: sê julle die waarheid, of hou my mond goed met die quotold boysquot netwerk van Forex quotgurusquot te maak. Diep asemhaal. hier gaan dit. Ive het my oë op die Forex markte vir die jaar, maar spesifiek, ek het die afgelope jaar noukeurig ondersoek, toets, en die opstel van elke kursus, stelsel, en metode wat ek kon my hande te kry op om te sien wat aangaan. So, ek dink Ive gesien dit alles, en vir die grootste deel - sy lelike. Ek het 4 quotgolden rulesquot wat ek gebruik om te bepaal of 'n handel metode is goed vir my: Dit moet 'n volledige metode wees. met die opstel van voorwaardes, inskrywing reëls, aanvanklike stop reëls en uitgang strategie reëls, laat geen besluit om kans te gee. Solank as wat jy 'n ernstige en toegewyde individu, ja. Onthou, daar is geen quotholy grailquot van die saak, en dit is geen uitsondering nie. So as jy verwag 'n magiese formule wat jy hope geld sal maak op aanvraag. Wel, laat ons sê, quotGood luckquot. Maar ernstig, as jy bereid is om onmiddellike en massiewe aksie te neem en toe te pas wat jy geleer het, sal jy reeds beter voorbereid as 90 van die sogenaamde handelaars daar buite. Forex vryheid VANDAG Begin. As jy aksie neem. Die keuse is alles joune. So daar het jy dit Jy het dit deur my lang brief. Ek hoop van harte jy elke woord van hierdie te lees, want ek wil regtig om 'n ingeligte besluit oor hoe om voort te gaan maak. Kom ons som wat ek glo die Forex Wins Accelerator vir jou kan doen: Skakel die druk, spanning, en spanning wat gewoonlik met Forex dag handel. My eenvoudige, maar diepgaande handel reëls vertel jou presies wat om te doen. Elke keer. Theres nooit enige tweede raai. Dit nie die geval baie meer gerusstellend as dit. Maksimeer jou quotpip potentialquot deur ry op die quotcoat tailsquot van die groot banke. Jy kan vinnig spring van swing swaai, racking up soveel pitte as moontlik. Die seekoei mark bestuurders kan net droom oor so vinnig as wat jy kan optree. Drasties verminder jou quottime in die trenchesquot deur die besteding van minder as 20 minute per dag handel jou gunsteling Forex pare. Hierdie droom van baie handelaars 'n werklikheid word wanneer jy ontdek hoe om die 24/7 Forex markte te hanteer as die einde van die dag markte. Prakties uit te skakel rekening-verlammende, groot verliese wat deur die gebruik van my soepel en kragtige reëls risikobestuur. Sy soos om jou eie Forex quotrisk shieldquot so jy te alle tye beskerm. Miskien is jy opgewonde oor jou huidige leefstyl. Miskien is jy maak meer as genoeg geld. Miskien het jy is lief vir jou werk en het baie van die vrye tyd te spandeer om te doen wat jy lief is. Indien wel, baie geluk. Maar Ek het 'n sluipen vermoede dat iets ontbreek. of anders wouldnt jy hier vandag. Dis hoe dit was vir my, en dis een van die redes waarom ek begin belangstel in die handel so baie jare gelede. Aan die begin van hierdie brief, ek moes jy jouself vra 'n reeks vrae om te evalueer waar jy is en waar jy wil gaan. Die volgende stap is om uit te vind wat jy dink moet verander ten einde jou doelwitte te bereik. Ek kan nie vir jou sê wat dit is nie, want dit gaan anders wees vir almal te wees. Maar ek kan jou vertel dat as iets ontbreek in jou lewe, en jy kan nie lyk om dit te bereik, dan is die enigste manier jy gaan om dit te kry is as iets verander. quotForex Wins Accelerator lyk my as 'n briljant uitgedink en getoets metode saamgestel deur Bill, wat, geen twyfel, floreer in die oordra van sy handel kennis aan sy studente. Die laid back benadering gebaseer op 'n daaglikse data permitte ons almal om te kyk na die FX mark met die doel om handel te leef en nie die maal uit 'n lewe net om trade. quot Geen voorstelling gemaak word dat hierdie resultate kan of sal word in die verkry toekoms, of dat verliese is nie na die datum waarop die getuigskrif voorsien aangegaan. Daar is 'n aansienlike risiko van verlies wat verband hou met handel termynmark, forex, aandele, en opsies. Slegs risiko kapitaal gebruik moet word. Youve waarskynlik gehoor iemand se definisie van waansin voor, wat oor en oor doen dieselfde ding weer en die verwagting dat hy verskillende resultate te kry. Dis waar met enigiets in die lewe, nie net die handel. So as jy nie gereed is om aan te sluit my handves studente vandag, ek respekteer jou besluit en wens jy goed in jou soeke. Maar vra jouself of wat Ive aangebied aan julle vandag sin maak. en dan dit vergelyk met jou ander alternatiewe. Dan kyk na die tyd en moeite wat jy dink dit kan jy neem, persoonlik. om iets soortgelyks wat kan help om jou doelwitte te bereik vind. As jy wil my, is jy altyd dink oor wat ek aan die quotlife valuequot tyd bel graag. Sure, kan jy waarskynlik 'n jaar of twee te spandeer, te red 'n paar dollar, en uit te vind 'n paar van wat Ive ontdek in die Forex Wins Accelerator. maar teen watter koste Hoeveel quotlivingquot en wat dinge kan jy buite handel ervaar gedurende daardie tyd wat ek kan dink dosyne dinge. Uiteindelik, die keuse is joune, en ek hoop jy my en my handves groep Forex Wins Accelerator studente aan te sluit. Forex vryheid in net 20 minute 'n dag begin deur te kliek op die knoppie Skryf in Vandag hieronder. Sy gaan 'n opwindende rit sleg sien jy aan die ander kant. Forex Wins Accelerator Prioriteit Inskrywing vorm onderteken my so gou as moontlik, Bill Im gereed vir Forex Vryheid in minder as 20 minute per dag as 'n student van die Forex Wins Accelerator. Vir 'n beperkte tyd, kan ek begin vir net 5,47 per dag. Ek kan kies 3 maklike maandelikse paaiemente van 714 elk (of, ek kan kies om alles vooraf in een maklike betaling te betaal en red 195 onmiddellik). Hierdie prys kan verhoog in die toekoms en ek net gewaarborg hierdie handves prys as ek vandag my bestelling te plaas. Ek het 60 dae om te probeer om die Forex Wins Accelerator in my eie huis. As ek dont like dit vir een of ander rede, kan ek dit stuur terug in soos-nuwe voorwaarde vir 'n volledige terugbetaling van my koopprys. As ek dit nie maak ten minste verdubbel my koopprys binne 3 maande na ontvangs van die Forex Wins Accelerator, kan ek 'n volle jaar vrye toegang versoek om jou Pip Feeder diens. Jy het geen beloftes of waarborg dat ek 'n spesifieke opbrengs, gevolg of inkomste sal lewer as gevolg van my inskrywings in hierdie kursus gemaak. Ek besef dat my pogings, my ambagte, en marktoestande is uniek, en my resultate kan verskil van dié getoon of geïmpliseer. Im gemaak betrokke was by 'n kragtige, hoogs sensitiewe en vertroulike inligting. So belowe ek hiermee nooit openbaar, bekend te maak, deel, of toelaat dat ongemagtigde toegang tot die inligting wat ek leer in hierdie kursus buite my onmiddellike familie. Het jy al ooit. Deur dit te doen sal my lidmaatskap onherroeplik te kanselleer, verbeur alle gelde betaal, en wees strafbaar deur die wet. Bestel hotline: 1-888-303-4440 of 248-344-4440 Goeie Trading, Bill Poulos, president Winste Run, Inc. P. s. Onthou wat jy kry as 'n Forex Wins Accelerator student: 7 CDROM video tutoriale wat jy kan sien op jou rekenaar om te leer al vier Forex Wins Accelerator metodes stap-vir-stap. Die 160-bladsy Forex Wins Accelerator handleiding. in volkleur gedruk vir maklike verwysing. Vier quottrading blueprintsquot dat al die Forex Wins Accelerator metodes in een maklike plek op te som. 1 jaar onbeperkte student e-pos ondersteuning. Ten einde seker te maak is jou vrae deeglik beantwoord en vinnig, Ive gehuur om 'n voltydse bedrywighede personeel om te help my seker te maak my studente suksesvol is. Leeftyd toegang tot die Forex Wins Accelerator Lede webwerf waar jy die nuutste handel voorbeelde, bonusse, en Pip Feeder aandele kan kry. Die Head Start Guide amp video's wat jy laat kry 'n quotjump startquot op die leer van die Forex Wins Accelerator die oomblik wat jy jou bestelling te plaas. Die Quick Start Guide wat verduidelik hoe om alles wat kom in die groot, 5-pond boks wat sal inderhaas na jou voorstoep gebruik. Bonus: 30 dae van gratis diens van my Pip Feeder diens. sodat jy kan kry quotspoon fedquot n daaglikse lys van Forex pare wat aan die handel waarskuwing kriteria Forex Wins Accelerator. Bonus: My Forex 4-Pack digitale opleiding kit. waar ek my antwoorde openbaar om die top vrae wat ek het oor forex uit twee landmerk opnames uitgestuur om oor 100,000 handelaars. P. P.S. As jy nou inskryf, as 'n ekstra bonus, Ill ook vir jou 12 maande van ekstra bonus handleiding video's. een video per e-pos aan jou elke maand. Theres niks verkeerd met versterking, en baie van my studente is lief vir hierdie opvolg video's. P. P.P. S. Steeds skepties nie seker oor my onderrigstyl Ek verstaan. Haai, ek dont blameer jou. Daar is 'n baie rommel op die internet. Maar onthou, jy toegesluit in my quotdouble guaranteequot - 'n 60 dae geld-terug verhoor, plus jy kry 'n volle jaar GRATIS toegang tot my Pip Feeder diens as jy dit nie maak genoeg om te betaal vir dubbel die prys van die kursus binne 3 maande van ontvangs van die kursus. Sy so maklik nie. Hier is 'n paar meer terugvoering van my studente. Im opgewonde om te hoor oor jou ervaring met die Forex Wins Accelerator, tooThread: Forex Wins Accelerator nadat jy gedink die skool van pitte op hierdie wedsite hoekom sou iemand betaal vir enige vorm natuurlik sy reg hier in swart en wit. Ek het Forex Wins Accelerator ook. Ja, BabyPips is groot, maar die inligting / opleiding hier is ietwat beperk. Daarbenewens het hulle dont gee jy enige besonderhede oor hoe om handel te dryf forex, net hoe dit gedoen word en 'n paar basiese onderwys. BBV deur Bill Poulos is duur, maar oor die afgelope 8 maande Ive gebruik dit, het ek gekry tussen 20-75 terugkeer elke maand. Die kursus doen gee 'n groot deel van die opvoeding oor forex, maar dit is in die eerste plek leer 4 verskillende handel metodes met spesifieke inskrywing, afrit, en reëls geld bestuur. Ja, sommige van hulle kan geluk wees, soos met enigiets, maar die bottom line is dat dit werk vir my. Ek spandeer 20-30 minute 'n nag op soek na setups en die plasing van ambagte, besturende ambagte, ens, en terwyl ek verloor ambagte, algehele dit uiters winsgewend vir my. Daar is selfs 'n webwerf wat wys hoe jy 'n afskrif van die program direk vanaf Bill Poulos kan kry vir gratis. Of ten minste, hulle beweer dit kan jou kans te verhoog om dit vry in sy wedstryd. Ek wens ek hieroor geken voordat ek my. Laaste maar nie die minste nie, meer onderwys is beter as minder. Hoekom nie leer meer Aansluit Datum Julie 2008 Posts 2 quotBabyPips is groot, maar. quot, die laaste plakkaat gesê. En tog is jy net by die raad hierdie maand, en dit is jou eerste en enigste post Hmm. Im verdagte as van nie net daardie pos, maar Bill Poulos, omdat 'n soektog vir hom / haar kursus en bedrogspul en jy is nie 'n bedrogspul eise nie, maar eerder dat hy en sy volgelinge met gepaardgaande webwerwe lok dit gesê quotis dit 'n bedrogspul Hoekom Nee, dit isntquot. Hes werk die web al-te-goed, en 'n skakel met ander web handel maatskappye. Niks verkeerd met die laaste deel, maar met al hierdie ander webwerwe praat jou produk. quotBabyPips is groot, maar. quot, die laaste plakkaat gesê. En tog is jy net by die raad hierdie maand, en dit is jou eerste en enigste post. Dis waar. Ek het maar net die forum en dit was my eerste post. Let ek didnt probeer verkoop die produk. Ek didnt plaas 'n webwerf waar jy dit kan quotcheck outquot of quotbuy itquot. En ek kan nie help nie, maar kennis dat jou eerste en enigste post is om 'n nuwe lid klop. Ive besoek babypips vir meer as 'n jaar nou. Ek het nog nooit gepos word in die forum (of wat geregistreer is vir die saak), want ek was net te leer en didnt dink ek enigiets doen om so ver as gesprek gaan aanbied het. Ek het egter al met behulp van hierdie kursus, en dit het 'n wonderlike ervaring vir my. Dit maak sluit quotlive mentorshipquot as een plakkaat voorgestel, in die vorm van lewende webinars, e-pos ondersteuning en video's. Ek antwoord op hierdie post, want ek wou my ervaring te deel. Net omdat hy en quothis followersquot is dit bemark en nie die geval is maak my pos of my ervaring met die kursus minder waardevol. Om eerlik te wees, ek sorg hoef as iemand sy afdeling of enige ander koop (Ja, ek gekry het 'n paar van die afgelope jaar, ten einde myself verder te voed). Ek is net wat my mening oor die onderwerp. Hoekom voed jouself wanneer jy gratis inligting te kry hier Waarom pla om 'n kollege-onderwys toe die inligting is op die web Verskillende standpunte, verskillende metodes, ander opvoeding. En hoe meer ek leer uit verskeie bronne, hoe beter handelaar ek geword. Ek vra om verskoning vir die wat nie iets nuttig om te sê voordat nou. Geredigeer deur markalon 2009/03/23 by 09:14.


No comments:

Post a Comment