Saturday, October 15, 2016

Forex spektrum stelsel

Draad: Spektrum System, eenvoudige maar kragtige Spektrum System, eenvoudige maar kragtige Dit is die Spektrum handel stelsel en aanwyser wat eenvoudig wys te koop en te verkoop sones. Dit word so genoem omdat dit lyk soos 'n spektrum, met verskillende kleure. Die blou lyn is die neem wins sone, die rooi en pienk lyne bo dit is die verkoop sones, en die groen lyne onder die koop sones. Tipiese reëls is: - Koop wanneer die prys gaan onder een van die groen lyne en bestaan ​​dit dan. (Wag vir die prys tot bo die groen lyn beweeg) - Sell wanneer die prys bo die rooi of pienk lyn gaan en dan uitgange daaronder. (Wag vir die prys om te beweeg onder die rooi / pienk lyn) Neem wins wanneer die prys raak die middel blou lyn. In die parameters van die ingeslote aanwyser, pas die hoogte. Verstelling van EURJPY, USDJPY en GBPJPY is 6, verstelling van EURUSD, GBPUSD en EURGBP is 3. Jy kan 'n stogastiese ossillator voeg vir beter prestasie. Wees versigtig op steil tendense en net handel wanneer die prys is ver bo / onder al die lyne. Getoets en gevind dat 99 akkuraat. FX-Men Erelid Aansluit Datum Januarie 2012 Posts 1156 Wat is die mees verkieslik tyd raam. En wat van stop verlies. Aansluit Datum Januarie 2013 Posts 26 Enige tydperk gebruik kan word, hoewel 5M en bo word aanbeveel. Stel stoploss iewers tussen 6 tot 10 pitte minus die verspreiding. Soortgelyke drade deur lagoona2003 in forum Gratis Forex Trading Systems Last Post: 2013/08/04, 08:54 Deur pippuller in forum Wys my die geld Swing Trading Last Post: 2013/01/23, 11:24 Deur PipSteppin in forum gratis Forex Trading Systems Last Post: 2010/06/20, 22:19 Deur fraktale in forum gratis Forex Trading Systems Last Post: 2007/05/13, 19:17 Deur gobreeze in forum gratis Forex Trading Systems Laaste Pos: 01 -18-2007, 20:25 Toestemming vir plekke Alle tye is GMT -4. Die tyd is nou 23:40. Leer hoe om handel te dryf Forex. BabyPips is die Beginners Gids tot Forex Trading. Jou beste bron vir Forex Onderwys op die Web. Kopiereg 2005-2015 BabyPips LLC. Alle regte voorbehou. quotIf geld is jou hoop vir onafhanklikheid, sal jy nooit weer hoef dit. Die enigste ware sekuriteit wat 'n mens in die wêreld kan hê, is 'n reserwe van kennis, ervaring, en ability. quotForex Spektrum Forex Spektrum is 'n handel metode wat ontwerp is om handel te dryf in die geldeenheid mark met 'n hoë koers van winsgewendheid. Hierdie stelsel is ongelooflik eenvoudig en doeltreffend te. Selfs die amateurs behoort nie n probleem het om suksesvol te handel met hierdie stelsel sedert die stelsel is glashelder met sy handelsvennote sein. Terwyl die Forex spektrum is baie nuttig om die amateurs is dit ook net so nuttig kenners sowel. In die forex mark, nie die geval eenvoud beteken dat amateur. Dit is die fondament wat jy suksesvol in die gebied van handel besigheid sal maak. Maak dinge overcomplicated sal net seer jou handel loopbaan. Mees suksesvolle beleggers van die wêreld aanbeveel dieselfde thing - dit eenvoudig te hou. Jy hoef nie te veel dinge en moeilike dinge om te slaag in die handel te leer. Volg net een, glo een en bemeester. Daar is baie ander dinge wat die suksesvolle handel loopbaan te bepaal. Dit gaan nie net oor wat die kennis van die mark en hoeveel stelsels jy weet. Daar is onsigbare deel wat n belangrike rol in suksesvolle handel lewe speel. Dit is die sielkundige aspek van die saak. Jy kan nie geld maak uit die mark as jou geestelike houdings nie behoorlik opgelei is. Jou verstand moet opgelei word in 'n behoorlike manier met 'n volledige selfdissipline. Dit is baie belangrik dat jy moet 'n wen volke mind-set. Positiwiteit in jou word verlang. Kom ons kom terug na stelsel. Forex spektrum het basies drie tegniese aanwysers. Wanneer die Forex spektrum op jou verhandelingsplatform geïnstalleer jou handel term behoort só te lyk: Arrows: Forex spektrum gebruik pyltjies vir die opwekking van die handel sein. Arrows kom met twee kleure blou en rooi. Blou gekleurde pyl seine koop terwyl 'n rooi pyl seine verkoop. RSI Filter: RSI filter gebruik word vir die filter van die tendens van die mark en dit gepolijst die prys rigting waarin jy minder verwarrend oor die rigting van die mark maak. Blou bars in RSI filter dui uptrend mark, terwyl die rooi bars dui beermark. Teikens: Target aanwyser wat in hierdie stelsel is soortgelyk aan die spilpunt punte. Dit werk as 'n potensiële ondersteuning en weerstand. Jy kan jou Neem Wins teikens en stop verlies vlakke gebaseer op hierdie aanwyser. Koop 'Voorwaardes Gebruik Forex Spektrum Trading System. RSI filter moet blou wees. 'N Blou pyl onder die prys grafiek moet verskyn op jou hoof grafiek. Jy moet jou stop te plaas net onder die onlangse swaai laag. Neem jou wins wanneer die prys treffers een van die pienk gekleurde teiken aanwysers vlakke. Verkoop Voorwaardes Gebruik Forex Spektrum. RSI filter moet rooi in kleur wees. 'N rooi pyl bo die prys grafiek moet verskyn op jou hoof grafiek. Jy moet jou stop te plaas net bokant die onlangse swaai hoog. Neem jou wins wanneer die prys treffers een van die blou gekleurde teiken aanwysers vlakke. Gratis Forex Spektrum SystemForex Spektrum is 'n ten volle outomatiese forex robot (Expert adviseur) wat volgens sy ontwikkelaars, eenvoudig werk. Natuurlik, al EA skeppers vertel dieselfde ding, die werklike prestasie is wat regtig saak nie. Benewens die Forex Spektrum EA sal daar 'n opsie om 'n seine sagteware, 'n gevorderde EA, en 'n handleiding handel stelsel wees. Die stelsel is gebou op twee algoritmes vir 'n lang termyn en kort termyn strategieë, het 'n ingeboude in outomatiese geld bestuur stelsel en kan handel onder enige marktoestande. Ander kenmerke is redelik standaard 8211 hy handel dryf al die groot geldeenhede, doesn8217t vereis dat enige minimum deposito, is maklik om te installeer en gereed om uit die boks. My troeteldier ergeren egter teenwoordig met Forex Spektrum as met baie robotte te. There8217s geen koue harde bewyse op die webwerf. Grafiek foto's en verklaring fragmente (met versteurde uit handel besonderhede) is 'n baie week bewys (as jy dit so kan noem bewys glad), so weereens alles neer op die vertroue van die skrywer en die 60-dae geld terug waarborg. Sommige meer besonderhede: Jy kan ook geïnteresseerd in: As jy ondervinding met hierdie produk, laat asseblief jou terugvoer of hersien hieronder. Help ander om te besluit, elke inskrywing help. Kommentaar Die aflaai vir die vrye stelsel nie gewerk het nie. Waar moet ek gaan na die aflaai Dankie vir die gratis stelsel te kry en ek het dit afgelaai en ook geïnstalleer nie, maar onder is daar n paar vrae wat ek nodig het om te weet oor hierdie gratis stelsels en 'n paar oor FOREX SPECTRUM: VRAE VIR GRATIS STELSEL: 01. Oor die verkoop en koop sein, beteken dit ons verkoop wanneer die rooi lyn kruise bo óf lyne 23,25 of 27 van onder die verkoop pyl verskyn, en koop toe die groen lyn kruise bo oF lyne 23,25 of 27 van onder die koop pyl verskyn 02.STOP verlies is die pyle vlak. Doen dit beteken ons ons stop verlies by die rooi lyn onder die koop pyl vir 'n lang handel VRAE VIR FOREX SPECTRUM 01. Oor die Gevorderde Money Management, doen dit beteken FOREX SPECTRUM sal hoeveel baie / baie grootte te bepaal om handel te dryf, volgens my kapitaal beskikbaar 02. jy het genoem dat daar geen minimum handel bedrag vir die gebruik van FOREX spektrum, doen dit beteken het alleen het 100 in my forex rekening Ek kan nog FOREX SPECTRUM gebruik om handel te dryf Ek hoop om gou en dankie hoor van julle weer vir die Vrystaat stelsel. Kommentaar deur KhengSiang Tan op 18 Maart 2010 07:05 Ek twyfel of enigiemand van Forex Spektrum sal hierheen gekom om jou vrae te beantwoord. Hoekom don8217t jy dit skryf in plaas ek by die vrye stelsel gekyk en het gewonder of dit dieselfde as die spektrum dis te koop Niemand verduidelik hierdie gratis een is of nie. Die gratis een lyk goed as jy net kyk na verlede rooi en groen pyle dui koop en verkoop gebiede. Groot probleem met vry ding. Hy druk óf al rooi en groen pyle op elke AFSLUITING BAR WEER dit gaan styg of daal. OP die huidige tyd raam wat jy IS IN. NIEMAND kan gebruik hierdie gratis DING dit sal nie verhandelbaar 100 By the way ek het 'n e-pos aan hierdie mense hulle nog nie WEES. Herhaal die gratis ding werk nie in die huidige tyd wat jy dit die handel in. Dit is 100 waardeloos vermorsing van tyd. As dit die Spektrum stelsel wat jy betaal vir of of ek nie weet nie, soos genoem voor my vrae hieroor in die e-pos wat ek gestuur het nie beantwoord. hi, Jim, you8217re reg, geen antwoord. Hulle het 'n kaartjie vir my, maar niemand het so far8230 Soos vir die vrye stelsel verskyn, nie sleg nie, nie goed nie, soos al die aanwysers uit there8230we hoef net om ons intuition8230 I8217m skepties oor al EAS en won8217t beslis deur hierdie een Ciao verfyn, Maria wanneer iets sensasionele en nuwe aangebied op my e-pos eerste ding wat ek doen (Ive Learnt van harde ondervinding) is om 'n bietjie navorsing te doen, jou webwerf vorendag gekom en ive gemaak my besluit, wat is 'n unequivical geen thanks. thanks vir die feit dat hulle . Kommentaar deur Maurice dag 21 Maart 2010 07:51 groot blik, ek hoop ek kan 'n backtest resultate vir dit binnekort te sien. Ek koop 'n kopie van Spektrum saam met die robot sein sagteware op 17 Maart, maar kon nie uitvind hoe om intall en maak dit werk. So, het ek 'n e-pos vir instruksies oor 3/31. Soos Maria, het ek 'n kaartjie oop hangende hul antwoord van Spektrum. Die kaartjie gerig ek eSupport en as sodanig geregistreer is: kaartjie ID: BUN-677214 Departement: ForexSpectrum Status: Open Prioriteit: High Geskep op: 31 Maart 2010 23:20 Laaste wysiging: 5 April 2010 06:23 'n opvolger op 4 / 5 het geen gevolg nie toegee. Ek wag nou al vir hulle om die installasie te help en het net 10 dae in die res om dit te doen. Ek is skepties oor of Brandon Fredricson geld sal terugbetaal sonder enige vraag gevra binne 60 dae. As 'n newbee, my vrae vir Spektrum is soos volg. miskien een van julle kan my help. Ek gekoop en afgelaai jou Forex Spektrum EA op 17/3, maar nog steeds nie in staat was om dit te stel vir verhandeling nie. Hulp nodig Jou installasie opdrag is nie te duidelik vir my. Asseblief verduidelik: 1. Kopieer en plak die EA (EX4 lêer) aan: Windows / program lêers / Metatrrader / Kenners Ek het nog nie hierdie sub-gids het. Moet ek skep een soos hierbo onder Windows / program lêers (Forex Spektrum EA. ex4) het slegs 10 KB, Wat doen dit 2. Restart Meta Trader, Wat is 'n Meta Trader, en waar kry ek dit Ek het nie 'n idee om restarting82308230. 3. Ek het probleme met sein installasie sagteware instruksies sowel. Kopieer en plak die aanwysers (EX4 lêers) na Windows / Program lêers / Meta Trader / Kenners / aanwysers en kopieer die sjabloon (TPL lêer) aan: Windows / Program lêers / Meta Trader / Templates Restart Meta Trader, en oop 1H grafiek enige geldeenheid paar wat ek behoefte aan 'n meer eksplisiete opdrag as what8217s gegee. 1) Meta Trader is die platform makelaars bied jou 'te doen jou forex. Sodra jy ingeteken het met 'n makelaar vir 'n komplimentêre demo rekening (MT4 / Meta Trader weergawe 4) (hulle moet jou te voorsien met 'n aflaai skakel). Sodra afgelaai moet 'n gids in jou C dryf. 2) wat jy nodig het om te gaan in jou C dryf en onder 8220Program Files8221 jy sal die naam van jou makelaar jy ingeskryf met (byvoorbeeld Metatrader4 op Forex) open die gids vind en daar moet 'n ander gids in daar dat Kenners sê wees . Dit is waar jy kopieer en plak die EX4 lêer. 3) Binne die gids kenners 'n ander gids met die naam 8220indicators8221 dit is waar jy 'n DLL lêers sou sit moet wees. As dit is 'n. tpl lêer wat jy wil sit wat in die gids Templates. Dan Restart Meta Trader Jou hulp word opreg appreciateed. Vir 'n rukkie, het ek gedink hierdie webwerf gaan na 'n ander fiasko wees. Ander forum neem selde so lank om 'n response8230 Hack kry, dit is ten minste beter as Forex Spektrum, wat ek glo is gevorm deur 'n groep swendelaars. Hulle het nie net gekonsentreer in hoe om sucker onskuldige Forex beginners om hulle te betaal deur middel van clikbank met leë beloftes. My vrae (3/31) was 'n kaartjie nommer en my terugbetaling versoek (5/10), 'n ander kaartjie nommer, maar was nie op die hoogte. Maar hierdie uitgeslape Brits is te kom met meer Forex gizmo om meer mense te lok om te betaal in hul clikbank kissie. Ek het gehoor clikbank nie die soortgelyke meganisme het as kredietkaarte om 'n klag rufute as ek ontevrede. Hoewel die betaling is uitgevoer deur PayPal PayPal het geen invloed op clikbank. Het jy versigtig wees met clikbank betaling te wees Skryf 'n opmerking Slegs opbouende kritiek word toegelaat - geen haat kommentaar respek vir ander plakkate Moenie plaas jou kontakbesonderhede - hulle sal verander of post verwyder is. As jy wil gekontak word deur ander gebruik die URI veld Nee self bevordering of affiliate skakels toegelaat (met die uitsondering van die veld URI as sy nie gekla nie in die post) Gewilde Forex ProductsForex Spektrum Vol pakket Hoe wil jy om te betaal Forex Spektrum is 'n ten volle outomatiese forex robot (Expert adviseur). Die stelsel is gebou op twee algoritmes vir 'n lang termyn en kort termyn strategieë, het 'n ingeboude in outomatiese geld bestuur stelsel en kan handel onder enige marktoestande. Ander kenmerke is redelik standaard hy handel dryf al die groot geldeenhede, nie die geval is nie minimum deposito vereis, is maklik om te installeer en gereed om uit die boks. Forex Spektrum Gevorderde Handleiding System Forex Spektrum robot Forex Spektrum Seine sagteware Forex Spektrum Ultra Winste System (gebaseer op 1 resensies) Password op Data Lêer: mike5959. VSA, lid sedert 2010/10/04 Hierdie widget is sonder jou lewensmaat ID. Log in / teken, 'n inkomste-aandeel kry. Meer lêers Van hierdie gebruiker verwante lêers Tradebit Tale Links kry hulp Maatskaplike Alle regte voorbehou - kopieer Kopiereg 2004-2016 deur Tradebit, Inc.


No comments:

Post a Comment